تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
افتتاح مجهزترین بخش آنژیوگرافی جنوب غرب کشور

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۹

 

در راستای ارتقای سطح خدمات پزشکی و ارائه بهترین امکانات درمانی به شهروندان  و با مشارکت بخش خصوصی بخش آنژیوگرافی قلب  تخصصی و فوق تخصصی آپادانا اهواز با حضور جمعی از روسای استانی جناب آقای دکتر یوسفی نماینده محترم مجلس ،جناب آقای دکتر الباجی ،جناب آقای دکترنظری ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی اهواز  افتتاح گردید

در حقیقت آنژیوگرافی قلب در زمانی کوتاه وضعیت عروق قلب را به‌خوبی نشان داده و به پزشک کمک می‌کند تا نوع درمان را با اطمینان بیشتری تعیین ‌کند .

 آنژیوگرافی درمانی کاربرد بسیار گسترده‌ای داشته و در مقایسه با عمل جراحی از مزایای متعدد از جمله کوتاه شدن دوره بستری، کاهش هزینه و کاهش عوارض بعد از عمل جراحی برخوردار است . 

به گفته متخصصین قلب و عروق امروزه آنژیوگرافی برای بررسی عروق کلیه، مغز، قلب، ریه و دستگاه گوارش نیز به کار می‌رود . 

 دکتر فرامرز بهشتی فر: با کمال احترام و افتخار به استحضار شریفتان می رسانم که به لطف خداوند متعال ،پس از طی دوره ای پرفراز و نشیب در سال گذشته که بحق تلاش شبانه روزی و وافری را مصروف خود می نمود، اکنون بخش قلب و عروق بیمارستان آپادانا آماده بهره برداری است .

این بخش تنها بخش قلب و عروق در بین بیمارستان های خصوصی است که با درنظرگرفتن تجهیزات و نیروی انسانی شاغل در آن، میتوان ادعا نمود که نمونه آن تا کنون در بخش دولتی و خصوصی در استان خوزستان وجود ندارد .

شرایط سخت اقتصادی ،نوسانات و عدم ثبات لازم در آن عرصه،کسب مجوزهای لازم و استاندارد سازی بخش با توجه به شرایط موجود ، کاری بس طاقت فرسا بود که با لطف باریتعالی ،سعه صدر و تحمل مشقات فراوان ،اکنون بر مشکلات گذشته فائق آمده ایم، امید دارم که در این بخش ،آرامش خاطر لازم برای بیماران و همکاران ارزشمندم در بیمارستان آپادانا مهیا گردد تا درمان و رضایت بیماران به نحو احسنت انجام پذیرد و رضایت خداوند متعال حاصل گردد .

در این بخش ها عمل های جراحی قلب باز ، آنژیوگرافی تشخیصی  عروق کرونر قلب ، استنت گذاری قلبي،آنژیوپلاستی  و بالن، آنژیوگرافی عروق و گردن،مغزی، و کلیه خدمات از صفر تا صد برای بیماران انجام می‌گیرد و همچنين بخش وي‍ژه CIP جهت جهت خدمات قلبي به تعداد 20 تخت راه اندازي گرديد.

وی تصریح کرد: در اين مركز بيش از 25 پزشک متخصص و فوق تخصص قلب و عروق و جراح قلب  فعالیت خواهند کرد

بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آپادانا اهواز که به عنوان یکی از بهترین بخش های آنژیوگرافی در سطح استان مطرح است  با حضور نمايندگان پارلماني اهواز آقاي دكتر همايون يوسفي ،آقاي دكتر كاظم نسب  و ياست محترم دانشگاه علوم پزشكي اهوازو نيزبا حضور جمعی از مسئولین استان خوزستان و همچنين مهمانانی از کشور عراق  به بهره برداری رسید تا از این پس بیماران بتوانند از امکانات ویژه این مرکز استفاده کنند .

 

 

 

 

 

 


fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا